سر آغاز

به نام خداوند جان وخرد         کزین برتر اندیشه بر نگذرد

خداوند نام وخداوند جای          خداوند روزی ده رهنمای

ای همصدای قلبم بیا تا دل ببازیم 

 یه خونه از محبت با عشق هم بسازیم

یه خونه که ستوناش از جنس پاک عشقه

  هر گوشه وکنارش برای من بهشته

خدا را شکر میگویم که بعد از حدود چهار ماه تلاش مداوم موفق به ساختن خانه ای برای دوستداران سوزان روشن در شبکه جهانی شدم

خانه دوستداران سوزان روشن دارای چهار لینک به سایتهای زیر میباشد

*سایت سوزان روشن*

این سایت قبلا طراحی شده بود ومن لینکش را در خانه دوستداران سوزان روشن قرار دادم این سایت دارای قسمتهای مختلفی از جمله بیوگرافی وگالری عکس و ... میباشد

* گروه دوستداران سوزان روشن*

محلی است برای اینکه شما رسما به جمع طرفداران سوزان روشن بپیوندید در ضمن میتوانید از عکسها و سایر امکانات این گروه استفاده کنید

*فروم گلهای سوزان*

محلی است برای آشنایی بیشتر طرفداران سوزان عزیز با هم , بیان نظرات و رای گیری و غیره

*
مجله سوزان روشن*

همین صفحه که در اینجا آخرین خبرها از سوزان روشن عزیز را برای شما مینویسم

در پایان این سایت را به سوزان عزیز وتمامی دوستدارانش تقدیم میکنم و از همه عزیزانی که به نحوی در این راه به من کمک کردند به خصوص شخص سوزان روشن که با حوصله و دقت تمام به سوالاتم پاسخ میدهند صمیمانه تشکر میکنم