عیدی زود هنگام سوزان روشن

همچنان ما دوستداران سوزان روشن در انتظار ارائه شاهکار جدید او هستیم تا بعد از پنج سال ثانیه شماری یکبار دیگر تب و تاب رفتن به نوار فروشی، شوق در دست داشتن آلبوم جدید، بی قراری برای شنیدن هرچه زودتر آن و احساس غیرقابل وصف گوش سپردن به صدای جادویی اش در قالب ترانه هایی نو را تجربه کنیم.

دوستان این قسمت مجله اختصاص دارد به آخرین خبرهایم از آلبوم جدید سوزان روشن.

کار تهیه آلبوم خانم سوزان روشن سرانجام در ماه فوریه به پایان خواهد رسید بنابراین قبل از عید نوروز منتظر عیدی شنیدنی و دیدنی او باشید .

سوزان عزیز این روزها با وسواس زیاد و تلاش مستمر تمام وقت خود را به آماده کردن ترانه ها و ویدیوهای آلبوم اختصاص داده است. هفت شعر انتخاب شده برای آلبوم از بین صدها شعر گلچین شده اند و طبق آخرین اطلاعات من دو ترانه از خانم مریم حیدرزاده شاعر خوب کشورمان نیز در بین اشعار انتخابی جای گرفته اند .

اکنون ویدیو دوم آلبوم نیز در مراحل پایانی فیلمبرداری قرار دارد. این ویدیو مربوط به ترانه عشق دروغی می باشد که شعر و آهنگ آن هنرنمایی دیگری از سوزان روشن است . همزمان ویدیو ترانه اینترنشنال First Be a Woman نیز در دست تهیه می باشد این ترانه از طریق کمپانی آمریکایی و در هفت سبک مختلف به بازار عرضه خواهد شد و انشاالله در صورت توافق کمپانی شاهد پخش آن از تلویزیون های ایرانی خواهیم بود .

یک خبر خوشحال کننده دیگر اینکه، طرح جدید سایت رسمی خانم سوزان روشن که توسط دوست عزیزم مازیار آماده شده، اکنون در اینترنت قرار گرفته است. با کلیک بر روی لینک زیر میتوانبد وارد این سایت زیبا شوید

ورود به سایت رسمی سوزان روشن

در پایان از دوست عزیزم کیانوش که خبرهای جدید آلبوم را به دست من رساند صمیمانه سپاسگذارم. همچنین از همگی شما دوستان عزیز، طرفداران وفادار سوزان روشن، که به مجله این فرشته روی زمین سر می زنید ممنونم. انشاالله خبر بعدی مجله را از طریق گروه دوستداران سوزان روشن اعلام خواهم کرد . پس تا خبر جدید خدانگهدار همگی شما.